شناسهٔ خبر: 148560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۵۰۰ تن نمک و ماسه برای راهداری زمستانه گلستان ذخیره سازی شده است

گلستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به نزدیکی فصل زمستان و آمادگی های لازم راهداری گفت: هم اینک ۳ هزار و ۵۰۰ تن نمک و ماسه و مخلوط نمک و ماسه در انبارهای شن و نمک و راهدارخانه های استان ذخیره سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، سلیم اصغری در سومین جلسه شورای راهداری اداره کل با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی افزود:علاوه بر این و با توجه به بارش های احتمالی ۵ هزارتن ماسه و نمک دیگر برنامه ریزی شده که در صورت نیاز به انبارها حمل می شود.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد انبارهای شن و نمک استان هم اینک پر هستند، ادامه داد: از ۵ هزار و ۲۵۱ کیلومتر راههای ارتباطی استان ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر در معرض برف هستند که برنامه ریزی مناسب جهت اقدام به موقع انجام شده است.

به گفته اصغری، برنامه ریزی های لازم برای تکمیل و ساخت انبارهای شن و نمک راهدارخانه های اولنگ، نوده خاندوز و گرمابدشت صورت گرفته تا در زمستان شاهد خدمات مناسب به کاربران جاده ای باشیم.

وی، تعداد نمک پاش ها، تیغه برفروبی کامیونی و لودری آماده را هم ۳۹ دستگاه بیان کرد و گفت که ۹۰ درصد آنها آماده فعالیت هستند.